wtorek, 10 maja 2011

Kolczyki - motyw kwiatowy

Kolczyki na zamówienie :







Niestety zdjęcia kiepskie, bo robione telefonem :( mój aparat nie dziala. Ciagle sie pokazuje ze slaba bateria, a probowalam juz z milionami nowych bateri. Nie wiem co sie dzieje, ale cos czuje ze juz mi nie posluży, więc nie jest dobrze.. Pozostaje aparat mojego brata, ale tymczasowo aparatu równiez brak... wszystko jak na zlosć..eh

....

skończą się te wszystkie matury i zabieram sie za pazury..
haha, nie czuje ze rymuje :d

3 komentarze:

  1. Natalko, a ile za takie kolczyki? obiecałam sobie nie kupować więcej kolczyków, ale....te Twoje różyczki z modeliny chodzą za mną i teraz jeszcze takie cudne te różowe zmalowałaś, że szczena opada!

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko, a ile za takie kolczyki? obiecałam sobie nie kupować więcej kolczyków, ale....te Twoje różyczki z modeliny chodzą za mną i teraz jeszcze takie cudne te różowe zmalowałaś, że szczena opada!

    OdpowiedzUsuń
  3. edytowałam notkę :) czyli dodałam ceny :*

    OdpowiedzUsuń