niedziela, 5 lutego 2012

Maski karnawałowa

Kreatywny sklep Malowana Lala i Pracowania Friends zorganizowali konkurs pt.'Maski Karnawałowe'. Postanowiłam spróbować swoich sił, choć nie wiem czy mam jakieś szanse ;)

Pokazuje Wam moją maskę, którą już zaniosłam do Malowanej Lali, gdzie będzie wisiała wraz z innymi maskami na ścianie a goście przychodzący do sklepu będą wybierali najlepszą :)

Jak coś będę wiedziała, na pewno na bieżąco będę tu pisała i informowała ;)

Jeszcze dodam, iż na początku naszkicowałam sobie pewne rzeczy ołówkiem. Chciałam by pewne elementy wystawały, długo zastanawiałam sie czego użyć i tu przydały się materiały do przedłużania paznokci :D ponieważ użyłam akrylu.
Gdy skończyłam tą czynność, zabrałam się za malowanie całej maski z obu stron na biało. Później wypełniałam kolorami i na końcu wypukłości z akrylu pomalowałam złotą farbą.
Według mojego uznania dodałam trzy piórka, które przykleiłam klejem z pistoletu (uwielbiam to 'narzędzie' :D) a później kokardę i gumkę z tyłu tak by maska się ładnie trzymała. Czegoś mi brakowało więc mini świecidełka srebrne dodałam tu i ówdzie i voila ! gotowe ! :)\







PS kilka razy podchodziłam do tego posta, bo nie mogłam wrzucić zdjęć... Wrrrrrr !!

5 komentarzy:

  1. zdolniacha nasza :* cudo ta maska :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska wygląda świetne! ;)
    Serdecznie zapraszam do nas :3

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ! świetny efekt końcowy :) 3mam kciuki :) dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz talent!
    swietnie;)

    OdpowiedzUsuń